Z ostatniej chwili

Cele IED w ramach kluczowej akcji 2 programu Erasmus Sojusze na rzecz wiedzy

Europejskim programem wspierającym edukację, młodzież, szkolenia i sport są ramy finansowe Erasmus Plus. Czas trwania projektu realizowanego w ramach programu Erasmus Plus może wynosić od jednego roku do trzech lat. Wszystko zależy od działań podejmowanych w ramach projektu oraz od oczekiwanego wpływu, jaki ma on wywrzeć.

Krótkie wprowadzenie do programu

Ramy finansowe programu Erasmus Plus są podzielone na trzy główne kategorie. Kategorie te to:

  1. Kluczowa Akcja 1 (KA1)
  2. Kluczowa Akcja 2 (KA2)
  3. Akcja kluczowa 3 (KA3)

Każda z tych głównych kategorii posiada podkategorie koncentrujące się na konkretnych obszarach działania, w zależności od wpływu, jaki wpływu, jaki ma przynieść projekt.

Sojusze na rzecz wiedzy

Jedną z z podkategorii kluczowego działania 2 są sojusze na rzecz wiedzy. Wiedza sojusze na rzecz wiedzy to transnarodowe i nastawione na wyniki działania między instytucjami szkolnictwa wyższego a przedsiębiorstwami. Działania te koncentrują się na promowaniu współpracy między różnymi organizacjami, które w krajach programu. Organizacje z krajów partnerskich Partnerskich mogą również uczestniczyć w tych projektach, pod warunkiem, że mogą wnieść do nich wartość dodaną, ale nie mają możliwości uczestniczenia w nich jako wnioskodawcy.

Kluczowym celem każdego Sojuszu na rzecz Wiedzy Wiedzy jest wzmocnienie potencjału innowacyjnego Europy innowacyjności w Europie oraz wspieranie innowacji w szkolnictwie szkolnictwie wyższym oraz inicjatywach biznesowych. Celem jest doprowadzenie do unowocześnienie, poprzez innowacje, zarówno środowiska akademickiego, jak i gospodarki realnej.

Jeśli chodzi o szkolnictwo wyższe, UE ma odnowioną agendę. Agenda ta została stworzona w oparciu o sukcesie poprzednich projektów UE oraz na zdolności UE zdolności UE do budowania lepszej i jaśniejszej przyszłości dla obywateli w całej Europie.

Oto najważniejsze priorytety dla szkolnictwa wyższego zgodnie z Agendy UE:

  1. Zwalczanie niedopasowania umiejętności do potrzeb rynku pracy w przyszłości i promowanie doskonałości w rozwijaniu umiejętności
  2. Tworzenie integracyjnych i połączonych systemów szkolnictwa wyższego
  3. Dbanie o to, by instytucje szkolnictwa wyższego przyczyniają się do innowacji
  4. Wspieranie strony skutecznych i wydajnych systemów szkolnictwa wyższego

Ze względu bardzo ważną rolę szkolnictwa wyższego w ewolucji społeczeństwa ewolucji społeczeństwa europejskiego, wzrasta zapotrzebowanie na wykwalifikowane i i zaangażowane społecznie osoby, które odpowiadają czterem kluczowym priorytetom wymienionym powyżej.

Tak jak na stronie z każdą zmianą i przesunięciem, także w tym przypadku konieczne będzie nauczenie ludzi pewnych nowoczesnych umiejętności będą musiały być przekazywane ludziom. Równocześnie ludzie będą musieli nauczyć się, jak ważne jest zaangażowanie społeczne i jak może ono mieć ogromny wpływ na społeczeństwo. Pomoże to w rozwoju zarówno systemów kształcenia ustawicznego, a także pomoże firmom w znalezieniu odpowiednich talentów na na poziomie ogólnoeuropejskim.

Możliwości finansowania w 2020 r.

Europejski portal Unia Europejska wspiera te działania poprzez realizację różnych projektów unijnych. Istnieją nowe możliwości finansowania w 2020 roku, które będą promować projekty koncentrujące się na nauczaniu nowoczesnych umiejętności i kompetencji oraz wspierać szkolnictwo wyższe i przedsiębiorstw w całej Europie.

Na stronie Na wszystkie te projekty Unia Europejska przeznaczy:

  • Maksymalny wkład UE przyznany na dwuletni sojusz na rzecz wiedzy: 700 000 EUR
  • Maksymalny wkład UE przyznany na trzyletni Sojusz na rzecz wiedzy: 1 000 000 EUR
  • Wkłady finansowe UE są obliczane przy użyciu stałej skali kosztów jednostkowych. Te koszty jednostkowe zostały obliczone w taki sposób, że współfinansowanie jest z nimi nierozerwalnie związane, tzn. jest już w nich uwzględnione.

Strona Projekty w ramach działania "Sojusz wiedzy " będą musiały koncentrować się na takich celach, jak

  1. Opracowanie nowe, innowacyjne i multidyscyplinarne podejścia do nauczania i uczenia się nowoczesne umiejętności i kompetencje
  2. Stymulowanie strony . przedsiębiorczość i umiejętności w zakresie przedsiębiorczości w szkolnictwie wyższym pracowników dydaktycznych i pracowników przedsiębiorstw
  3. Ułatwianie wymiany, przepływu i współtworzenia wiedzy

Wiele stron możliwości oferuje się organizacjom z każdej dyscypliny i/lub sektora, dzięki akcji Sojusz na rzecz wiedzy. Na przykład, organizacje mają możliwość budowania współpracy międzysektorowej w celu promować i wspierać różne innowacyjne branże, takie jak ICT - start-upy/spin-offy, kultura/turystyka, nauki przyrodnicze i zdrowie oraz wiele innych.

Dzięki sojuszom na rzecz wiedzy sojusze na rzecz wiedzy są tak ważną kartą w UE, że wiele organizacji jest zainteresowanych pisaniem i składaniem wniosków o udział w tym działaniu. Istnieje kilka bardzo ważnych kluczowych działań, które należy uwzględnić trzeba będzie wziąć pod uwagę przy pisaniu wniosku.

Kryteria dobrego KA2 Propozycja sojuszu na rzecz wiedzy

Na podstawie naszego bogatego doświadczenia w zakresie projektów unijnych i sojuszy kluczowych wyróżniliśmy kryteria, które mają największe znaczenie przy tworzeniu wniosku dotyczącego sojuszy na rzecz wiedzy KA2. Kryteria te to:

  1. . Istotność wniosku. Cel+ Spójność+ Innowacyjność+ Europejska wartość dodana
  2. Jakość koncepcji i realizacji projektu.
  3. Jakość zespołu projektowego i ustaleń dotyczących współpracy.
  4. Oddziaływanie i upowszechnianie

W IED, po złożeniu i wdrożeniu bardzo wielu różnych propozycji projektów, sugerujemy, abyś stosował się do tych kryteriów, jeśli chcesz, aby Twoja propozycja zakończyła się sukcesem. W szczególności sugerujemy, aby:

  1. Upewnijcie się na stronie upewnić się, że wniosek spełnia wymagania Celu+ Spójności+ Innowacji+ Europejskiej wyzwania związane z wartością dodaną.
  2. Zaangażować stronę partnerów na całym etapie składania wniosku
  3. Kontynuuj angażuj swoich partnerów na całym etapie składania wniosku. Współpraca jest kluczem!
  4. Na stronie upewnij się, że określisz wyraźne korzyści dla przemysłu, środowiska akademickiego i innych zainteresowanych stron
  5. Wybierz stronę swoich partnerów

W odniesieniu do strony wybranych partnerów, należy upewnić się, że:

  1. Ustalić jasne i sformalizowane zasady współpracy ustalenia dotyczące współpracy
  2. Zapewnić spójność między propozycją a ogólną strategią zaangażowanych organizacji
  3. Zapewnić zaufanie, pewność i zaangażowanie w partnerstwo
  4. Jasna strona cele i działania służące ich osiągnięciu
  5. Zapewnienie spójne podejście do konkretnych potrzeb/braków
  6. Udowodnić swoje oświadczenia w swoim wniosku
  7. Jasny wyraźny i wymierny wpływ i trwałość

Czy jesteś zainteresowany tymi działaniami? Nadal możesz zgłosić się do programu KA2 Knowledge Alliance Framework. Termin składania wniosków upływa 26 lutego 2020 r. o godz. 12.00 czasu środkowoeuropejskiego w Brukseli. Jeśli brakuje Ci odpowiednich partnerów, którzy spełnią powyższe kryteria, możesz już dziś skontaktować się z zespołem IED. Nasze doświadczenie i wiedza sprawią, że będziemy najlepszym partnerem, który dołączy do Twojego konsorcjum.

Skontaktuj się z nami

logo-footer

 

 

 

 

Często czytane

Wnioski unijne o dotacje – kilka etapów przygotowań. Cz. I
Unia dofinansowuje innowacje w Wieltonie
Kredyt na innowacje technologiczne

Świeże newsy branżowe

Jak pokonać ślepą uliczkę kariery i znaleźć nowe kierunki
Forum dyskusyjne poświęcone definiowaniu i zapisywaniu efektów uczenia się...
Znaczenie własności intelektualnej w MŚP
© Copyright financialstrategy.pl 2016 All Rights Reserved.