Z ostatniej chwili

Informacje o firmie, które należy zamieścić w ogłoszeniu o pracę

1. Wprowadzenie do firmy

W tym miejscu można opisać wielkość, działy, wartości i kulturę firmy. Im mniej znana jest Twoja firma, tym więcej szczegółów powinieneś podać. Nie zapomnij zwrócić uwagi na korzyści, jakie oferuje Twoja firma.

2. Opisywanie możliwości szkolenia

Zawsze używaj języka uwzględniającego płeć.

3. Opis stanowiska szkoleniowego

Na podstawie profilu kwalifikacji opisz konkretne zadania i wymagania, a także związane z nimi przywileje i obowiązki.

4. Opis wymagań

W tym miejscu należy wymienić umiejętności zawodowe, osobiste i metodologiczne, których oczekuje się od przyszłych uczestników szkolenia. Należy rozróżnić kwalifikacje wymagane od kwalifikacji "nice-to-have". Jasne sformułowanie powinno wskazywać, czego tak naprawdę się oczekuje.

5. Korzyści, jakie oferuje firma

Podaj szczegóły dotyczące stypendium szkoleniowego i innych świadczeń oferowanych przez firmę. Omów możliwości zdobycia, awansu i dalszych szkoleń, a także modele czasu pracy, możliwości opieki nad dziećmi itp.

6. Kontakt z firmą

Podaj imię i nazwisko, funkcję, adres e-mail i numer telefonu osób kontaktowych, które są dostępne w celu udzielania odpowiedzi na pytania i przyjmowania zgłoszeń.

7. Informacje o procedurze składania wniosków

Należy podać szczegółowe informacje o formie (e-mail, online lub pocztą), terminach i dokumentach wymaganych do złożenia wniosku.

8. Wnioski

Możesz zachęcić specjalne grupy docelowe (np. dziewczęta, osoby niepełnosprawne) do złożenia aplikacji, zaznaczając, że ich zgłoszenia są pożądane. Zakończ ogłoszenie o pracy przyjaznym podsumowaniem.


Projekt "StartApp - Starting with Apprenticeship" wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) w intensyfikacji ich zaangażowania w szkolenia w firmie. W tym celu projekt ten oferuje rozwiązania w zakresie rekrutacji młodych ludzi zainteresowanych szkoleniem w miejscu pracy. Nacisk kładzie się tu na metody pozyskiwania, selekcji i integracji stażystów w pierwszej fazie ich zatrudnienia w firmie.

Podręcznik "Znalezienie i zatrzymanie stażystów" jest przewodnikiem dla firm, które chcą, aby ich rekrutacja stażystów była w stanie sprostać obecnym wyzwaniom na rynku szkoleniowym. Prowadzi on czytelnika krok po kroku przez poszczególne etapy rekrutacji. Liczne wskazówki i instrukcje zapewniają skuteczne wdrożenie działań rekrutacyjnych w praktycznym środowisku biznesowym. Ujawnia nowe sposoby inspirowania młodych ludzi do kariery i pozyskiwania ich jako stażystów.

logo-footer

 

 

 

 

Często czytane

Wnioski unijne o dotacje – kilka etapów przygotowań. Cz. I
Unia dofinansowuje innowacje w Wieltonie
Kredyt na innowacje technologiczne

Świeże newsy branżowe

Jak pokonać ślepą uliczkę kariery i znaleźć nowe kierunki
Forum dyskusyjne poświęcone definiowaniu i zapisywaniu efektów uczenia się...
Znaczenie własności intelektualnej w MŚP
© Copyright financialstrategy.pl 2016 All Rights Reserved.